Facebook, Sociale medier

En eller flere Facebook-sider?

Før sommerferien fik jeg spørgsmålet: “Skal man have flere forskellige profiler på Facebook, hvis man som virksomhed har forskellige interessenter (dvs. både b-t-c & b-t-b)?!”

Jeg har fulgt op med mine pointer om, at det langt hen ad vejen er min anbefaling, at du afgrænser dine målgrupper og plejer dem gennem hver deres Facebook-side. Artiklen finder du hos Dansk Kommunikationsforening. Kom endelig med kommentarer inde på artiklen! Jeg vil meget gerne høre, om du er enig eller uenig!

Skriv et svar

