Uncategorized

Jaah ny kaffebar i mit hood!

I går var en fantastisk dag! Solen skinnede fra en skyfri himmel og tøvejr og forår var på indtog. Så jeg cyklede ned ad Holmbladsgade mod en Netto, jeg ellers sjældendt går i for at købe ingredienser til at bage kage – hvilket også høre til sjældenhederne! Må jeg forresten anbefale den her Netto – den i Lyneborggade.

På min vej stødte jeg på den nyåbnede Riccos Kaffebar! Tænk at vi har fået en af den slags på (solskins)øen nu! Hvor tjekket… Der skal jeg helt sikkert have kæresten eller min bedste kaffedrikke-veninde, Lisbeth, med ned. 

 
Den ligger på hjørnet af Woltersgade og Holmbladsgade. Og det har bare længe været et rart hjørne. Da jeg boede på Woltersgade, lå der en herlig lille alt-mulig-nips-butik med den sødeste butiksindehaver. 
Skriv et svar

